25 mei 2009

Voorbereiding...

Als de verkoop van het huis echt doorgaat, dan gaan we dit jaar naar Schotland op vakantie. Het is al zo lang geleden, dat we zelfs een beetje heimwee hebben. Als het er dus dit jaar van komt, dan willen we graag een wandeling gaan maken in Glencoe. Deze wandeling schijnt een tikkie aan de zware kant te zijn, dus ben ik me aan het voorbereiden door weer naar de sportschool te gaan. Vandaag heb ik een half uur op de fiets gezeten en 40 minuten op de loopband gelopen. Ben best trots op mezelf en ik ben ook weer punten aan het tellen. Ik hoop in de tijd totdat we naar Schotland gaan toch een kilo of 10 kwijt te zijn, met als streefgewicht 75 kg.

1 opmerking:

Unknown zei

nou lief zussie... ik hoop ook zeker dat jullie naar schotland gaan... want, DAN IS HET HUIS VOOR HET EGGIE VERKOCHT!!! joepie!!! ik leef met jullie mee.

en met je gewicht zal ht ook vast wel goed komen, daar ga ik iig van uit... hahaha... nu ikke nog?!