14 september 2010

Dinnetjesdag...

Tas en ik zijn dit jaar al weer 21 jaar dinnetjes. Sinds vorig jaar doen we daar elk jaar iets aan. Dit jaar had ik een workshop glaskralen maken voor ons geregeld bij Stefanie, bij wie ik ook de cursus edelsmeden volg. Tweeënhalf uur zouden wij privéles krijgen van haar in het werken met glas (glaskralen maken). Uiteindelijk hebben we ook nog uitleg gekregen over glas fusion. Dit is een techniek voor het samensmelten van glas. Het resultaat daarvan hebben we nog niet omdat onze werkjes nog in de oven moesten.

Na de workshop hebben we lekker geluncht en gewinkeld. Thuis hebben we een Indisch gerecht gegeten (terwijl de rest van mijn gezinnetje friet at bij de buren). Om kwart voor acht is Tassie weer richting Doesburg vertrokken en viel ik moe maar voldaan op de bank. Het is een geweldige dag geweest.

Hier wat foto's van de kralen die ik heb gemaakt.




3 opmerkingen:

Unknown zei

MOOI!!!

Eef zei

Ik vond ze zelf ook redelijk gelukt. :-)

gerda zei

Heel leuk om te zien.
Kom het wel een keer bewonderen.