16 september 2011

Training, training, training ...

Deze week hangt aan elkaar van de trainingen:

  • Dinsdagavond was het weer tijd voor edelsmeden. Altijd erg gezellig en superleuk om iedereen weer te zien. Niet heel veel gedaan, maar wel weer ff lekker bijgekletst. Oh ja, en Joost zijn gebroken ring zit weer in elkaar ;-)
  • Woensdag en donderdag stonden in het kader van SAP. Ik maak deel uit van een team dat nieuwe software voor SAP gaat vertalen en daarom werden we even flink klaargestoomd om binnenkort aan de gang te kunnen.
  • Vanochtend (vrijdag) weer op weg naar het Kunstlokaal in Gemert. Dit keer niet voor edelsmeden maar voor een cursus glaskralen maken. Ik had me daarvoor opgegeven, omdat ik al wel een hoop zelf kan maar toch nog bepaalde dingen niet onder knie heb. Veel nieuwe mensen ontmoet en toen samen aan de gang. Volgende week kan ik mijn kraaltjes meenemen, maar nu moeten ze nog even in Gemert blijven om af te koelen. Wat ik wel mee naar huis heb kunnen nemen, is weer een nieuwe brandplek op mijn rechterhand. Nummer 3... wat zeiden ze ook alweer over ezels ;-)
Groetjes,
Eef

1 opmerking:

gerda zei

En ezel stoot zich niet drie keer tegen de zelfde steen, maar 3e brand plekje kan soms wel erg pijnlijk zijn.
Wat is er gebeurd met de ring van Joost, dat die kapot ging, dat heb ik niet goed mee gekregen.
Ik ben vandaag naar de schoonheidssalon geweest, me lekker laten verwennen, en een kleurtje in het haar laten doen door Annie.
Toen ik thuis kwam zei Han, je lijk nu sprekend op Evelyn, of zij op mij.

xxxjes Ma en Han