09 april 2013

Creatief weekje...

Ik wilde al een tijdje een zakje maken voor mijn haaknaalden en dat is er deze week eindelijk van gekomen. De eerste die ik maakte, was iets te klein. Ik heb namelijk drie haaknaalden en natuurlijk pak ik dan net de kleinste om de maat te nemen. Ik dacht dat ze allemaal even groot waren. Niet dus. :-) De kleinste is nu een make-uptasje geworden en de grotere die ik heb gemaakt, is ook maar meteen vier keer zo groot als de kleine zodat ook mijn tekenblok erin kan. De foto hieronder is van de kleinste, maar de grote ziet er dus hetzelfde uit, alleen "wat" groter.



Omdat ik het naaien even helemaal te pakken had, heb ik ook maar meteen een kussen gemaakt van Willemijn d'r veel te klein geworden Schotse prinsessentrui. Nu is het dus een Schots prinsessenkussen :-)


2 opmerkingen:

gerda zei

dat heb dan ook heel mooi gemaakt, ik doe op het ogenblijk niet veel, maar de tafel is in beslag genomen door Han, die maakt graag collages, is nu met de 8e bezig, stuur je eerdaags foto's.

Groetjes (O)ma en Han

Eef zei

:-)
Laat maar komen...